Friday, September 30, 2016

:O

GUYS
GUYS GUYS GUYS!!!!!!!!!

I AM SO FREAKING HAPPY!!!! WE GOT PET PHANTOMS!!!!!!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

They're SO KAWAII! XD

I always thought that AJHQ didn't really believe in nice phantoms, but then I read this...
I literally went "AWWWWWWWWW" when reading that first paragraph. THANK you, AJHQ!! THANK. YOU.

So, let's check out these little guys!
 Wow. Dark.
 I honestly think the traditional narrowed eye looks the best, but it kinda says "I'm evil", so...yeah.
Ears? EARS?
Um...EXCUSE YOU, AJHQ!! THOSE ARE NOT EARS!! 
THOSE ARE LEG-TENTACLE-THINGS!!!
*Rants for an hour straight about phantom ears xD*

So, I decided to make 2 phantoms, both from my fanfiction, " Until She Returns"! Wanna see?
This is "Goodphantom". His real name is Thorny.
His personality is a perfect match!
And here's "Trickyphantom", who's real name is Stormspear.
I won't give away any more of the story. ):P

Did you notice that, when you go to the colored circle on "Extra" when buying a phantom, it actually makes the phantom give off a faint light, which is the same color of its eye?

Here's Stormspear, without the light...
 And here's cute little Thorny, WITH the light behind him...
You see it now?
Let's see the Pet Stop items, shall we?
 Oh my...just...no.
We want ALIVE, cute phantoms, not DEAD, cute phantoms! Gosh AJHQ! As soon as you start to like 'em, you allow them to wear a phantom-eating Chomper Plant on their head!
Oooo! That's pretty swag, if I do say so myself!
Well, er, that's all the pictures I have of that, so...why don't we move on to the actions?
 Dance- AWWWWW!!!!!
 Sleep- AWWWW!!!!
 Sit- AWWW!!!
 Hop- AWW!!!
Play- AWWWW!!!!



Okay, I'm sorry, but these little guys are just too cute to be true! SO...STINKIN'...CUTE!! OHMIGOSHOHMIGOSHOHMI-
*Slaps self*
GET A GRIP SWIRLSHINE!!!

Eheheheh...sorry.

Thank you for listening to Julian2, AJHQ.
YAY!
Oh...my...
No...you're kidding...
 OHHHHHH MY GOOOOOOSSH!!!!!
*Slaps self again*
Ow.

This is EPIC! I GOTTA check this out!
Here are some new names I found! I saw lots more, but I picked ones I thought may be popular soon, or ones I may use one day!
 MLP! WOO!
 Oh yus!



 Oh my...I'm scared now. Don't ask why.
 OH YEAH!! It refers slightly to MLP, AND it's just plain AWESOME!

 Wow. XD


Thank you. THANK you!
I'm scared again...
 Woah, unique!
 I saw this suffix and pretty much fangirled for Julian2, because I knew he'd love it. XD
 Genuis. You're welcome.

This is the random name I got when clicking on an animal. All 3 names are new!

Okay, so, overall, this update was...AMAZING! As Julian stated, it's the smaller additions that improve AJ the most! What did you all think of it?

I just realized something AWESOMe, guys.
I clicked on the World Map today, and saw...
The den icon is gone, letting us see the entire landscape of Petopia Peaks!!
Could this mean...?
Prepare yourselves. A new land may be coming soon!
*Screams happily in closet*
XD


One more thing, I swear, and then I'll be out of your hair. XD
 In the comments below, please answer these questions. If you do, you'll be featured in a fanfiction of mine!

1. Do you believe in the lost jammer?
2. What's your personality? (stubborn, optimistic, etc.)
3. If your friend actually said they saw the real lost jammer, would you believe them?
4. What's your appearance? (This is just so I can describe you in the story.)

Weird questions, I know, but trust me, this'll be a perfect AJ Halloween fanfic!


Welp, sadly, I must be going. Remember to PARTY HARD, BE HONEST, and JAM ON, and I'll most likely see you tomorrow! 










P.S. Am I the only one who wants this VERY badly?










34 comments:

  1. Ok I need to say one thing.

    I can now become Rad CoolBean.

    Cool+Bean=Story mode.

    Animal jam is storymode confirmed guys omd

    Also phantoms as pets=Adventureati. I mean, I CREATED THE IDEA PHANTOMS COULD BE CONTROLLED BY MORE THEN DARKNESS! AJHQ, GET OUT OF MY CLOSET!

    Also omg I need that phone case. And heck yeah lets answer the questions and get Rey into this snazzy stuff.

    1. no
    2. Optimistic
    3. No
    4. I can't really describe my human self so I guess I can just always wear a fursuit of Rey lol

    And I'm sad because I was working on what was a pretty snazzy masterpiece for my mcsm shrine when my computer crashed and I hadn't saved it.

    Ironically it was the coolbeans scene so I predicted the update future :o

    -AJKraft

    Ps I made a new 'main' animal named Rad ArtisticBean and she has a pet phantom named Squishy egg... What is my life.

    I also now have new and improved McsmBeanPig which is honestly my new spirit animal. Ok Kraft, STOP TALKING *Whacks self with mallet*

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD, Rad Coolbean!

      Thanks for answering the questions!
      And by appearance, I just basically mean your hair color and all that!

      NOOOOOOOOO
      #AJartstruggles

      Squishyegg...XDDDDDDDDDDDDDDD

      Delete
    2. Ok my hair colour is potato. But not muddy potato like regular potato.

      And my skin colour is lighter potato.

      basically I'm a blonde girl but potato describes me better.

      -kraft

      Ps I'm going to post a bunch of story mode art on my adobe page soon so stay tuned ;)

      Delete
  2. IKR?!?! I MADE A PHANTOM CENTRE AT MY DEN TO LET THOSE KAWAII CREATURES LIVE FREE! THEY ARE SO CUTE!!!!

    Now, the fanfiction thing. IRL appearance or AJ? Because you know what I look like in AJ :P

    I LOAF the Petopia Peaks name, it reminds me of ''Twin Peaks''!! And I really want AJHQ to release it! Or...
    they could make something like a double land! The river delta and the mountainz as the land part, and the stream/river as a new ocean land! That would be SNAZZEH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AWWW! I'm so going to your den! I almost made one too, XD! Should I?

      IRL appearance, please! Like your hair color, pretty much. :)

      THANK YOU! And that's a great idea!

      Delete
    2. In that case:
      1. I normally wouldn't, but then I watched that parade of dens episode o3o
      2. Stubborn, thoughtful, strong power of will (XD, yes, I never quit), humoristic (right humor in the wrong moment), cheerful (at times), and sometimes insensitive (not with animals. I would never offend or hurt an animal. Well, except if it is a louse or a flea or some parasite :P I even respect cockroaches, though.)
      3. Probably. Depends on who says it. AND if they mean the
      4. Tiny (that means quite short& skinny), long straight (idk what my hair color is XD Everyone claims it's a different color!)light terracott-ish-fairish-brownish hair I guess XD (lol that's not even a hair color XD.),green eyes.

      Delete
    3. 2* NOT INSENSITIVE WITH ANY PERSON, though. Lol, I would never offend my friends :P

      Delete
  3. I LOVE THE PHANTOM PETS SO MUCH! :OOOOOO THEY SCREAM "KAWAII!!" I NEEEEDDDDD ONE NOW!! XDDD

    Yours are really cute! :D My favorite of the eyes are the narrowed one and the wide open one. It makes it look all cute and friendly. XD

    O.O Oh. My. WORD! AJHQ, HOW COULD YOU LET OUR PRECIOUS PETS DIE BECAUSE OF A SILLY HAT?! :O Maybe AJHQ let us get pets so we could kill phantoms.... o.o DUN DUN DUN.... XD (LOL, if AJHQ and the Alphas were bad and the phantoms were good... XD)

    I LOVE THAT PET DANCE! :O

    Yes! The new names are awesome!!! Except for a few. o.o Ahem, Aparri now has an animal name "Swaggy Famouspotato" which means he just said he was swag, famous, and he's a fan of himself. *face palms* Julian2 now has an animal named "DJ Jazzybean". O.o WHY ARE PEOPLE BEING CALLED VEGETABLES! XD I also just now saw someone with an animal that's name had "Fan" at the end. So someone could say their a Swaggyfan. *groans*

    :O *RUNS AROUND SCREAMING* I WANNA NEW LAND, I WANNA NEW LAND, I WANNA NEW LAND! XD THAT'S SO DARN EXCITING! I know I haven't been on AJ for years and stuff but I've heard people saying that a new land hasn't come out for a WHILE. *screams into Swirl's ear* EEEEEEEEEKKKKKK! XD

    :o *SCREAMS AGAIN* I WOULD LOVE TO BE IN YOUR STORY!!! XD Man, I gotta think now... When are these thingies due by? And do you want me to describe my animal or my real live self? XD

    o.o I DON'T READ WARRIORS BUT THAT PHONE CASE IS CUTTTTEEE! XD Me likey that style! OH, speaking of art style.... Have you ever heard of chibi? You probably have but I just asked because yesterday I had to explain it to two people and I don't want you not knowing what I'm talking about. XD I. LOVE. CHIBI!!! XD

    Oh yeah and... Uhh... *looks at long comment* I maybe shouldn't add this. Oh well. XD

    OK, I'M GONNA ADD IT BECAUSE LONG COMMENTS ROCK, AM I RIGHT OR AM I RIGHT? XDDD OK, so, yesterday me and Koolest went out for lunch and the WHOLE afternoon with an auntie of ours. So we had lunch in a little café and then went to this thing where we painted ceramics. Me and Koolest painted these little ADORABLE owl mugs. The owls were so cute! XD It took us 3 hours to paint the mugs. o.o XD I used 5 shades of blues and Koolest used pastel pinks and a minty color which was SOOOO COOL LOOKING! XD I'm gonna post a picture of our mugs on my blog once I get them back from being fired up in an oven for a couple of hours and then they have to cool down for 12 hours. o.o So... XD

    Anyhoo! SORRY FOR THIS LONG SILLY COMMENT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES YES YES!!!!

      Thank you! :D

      XDD, there's a actually a picture online where someone drew the phantoms, with the animals' colors, being good, and the animals of Jamaa being purple and black and evil. XD
      :O
      NO
      I WILL NOT KILL MY ADORABLE PHANTOMS!!!!!!! NEVER AJHQ. NEVER.

      Same!

      Gee Aparri, that's an...interesting name.
      *Stares at Aparri, fan of himself, with unamused look.* XD
      Yus DJ Jazzybean, XDD!

      SWAGGYFAN! XDDD
      I'm a swaggy fan of AJ blogs!
      One day, I'll make the word "swaggyfan" a real word. XDD
      *So many red underlines. Come on, Blogger! SWAGGY is a word!!! AnD AJ!*

      *Screams excitedly with Lost*
      YUSYUSYUSYUSYUS PETOPIA PEAKS IS COMING YOU GUYS YUS YUS YUS YUS YUSYUSYUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

      YAY!! And the due date is Sunday! I want to make the story over the weekend! :)
      As for appearance, your real life self. Not anything personal, just hair color, eye color, stuff like that.

      IKR!
      That picture is by an AMAZING Warrior cats fan, called Riverspirit 456! If you look up her art, it's AMAZING!!!
      And yep, I have heard of chibi, and it's so KAWAII!!!

      I like long comments! Talk away!

      RIGHT YOU ARE! XD

      Oooo, that sounds epic! Can't wait to see the pictures!!

      You have no idea how long I'd like to make a lot of my comments, XD! The point is, it's fine!! :DD


      Delete
    2. LOL, guess how many words my last comment was? :P 492 words. o.O XD

      Ok, here are my answers for the story thingie!
      1. Not really. Perhaps slightly?
      2. Fun, encouraging, and... uhhh. XD *thinks* I dunno. What do you think? :P
      3. Maybe. It depends on the person who's telling me that they saw lost jammer.
      4. I have brown hair that's kinda curly and wild. Brown eyes are just a little bit of green at the bottom. (weird. but whatever XD)

      Yay! Can't wait to read your story!!! <3 ^-^

      Delete
    3. WOAH! :O

      Awesome! You'll certainly be in my story!! ;)

      Delete
    4. OH! I forgot one thingie! XD
      ADD THIS TO 4:
      4. I have glasses. :P And I'm medium ish height.

      Also, since you know me well, if you think I didn't add some personality words, you can fill in the blanks. XD

      Delete
  4. Yesss, pet phantoms are one of the cutest pets to come to AJ ever! XD too bad they're for members-only. I was hoping they'd be for all jammers since they are seasonal and rare (like the honey bees) but ehhhh. :P
    The new names are amazing. I made a name ,"Legit LeafyFan" and posted it to Instagram. A few hours later, Wisteriamoon posted the exact name. (Leafyishere is a popular Youtuber, if you didn't know .) I thought she copied me at first but now I'm like: People do have the same ideas sometimes, you know! XD
    Ooh, and here are my answers:
    1. No!
    2. Shy and creative
    3. Never. I might act like I do believe, but it'd just be to make them feel better. X3
    4. On AJ: my wolf and IRL: Black eyes, Black hair to shoulders and sort of a tan skin. :3

    I also really like that phone case except for the fact that I don't read the Warrior book series and I don't have a phone of my own. XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeah. Darn. Maybe all of us should send emails to AJHQ telling them to make phantoms for non-members! They'd HAVE to listen then! XD

      Legit Leafyfan-XD! I love it! And ah, I see what you did there, good idea! You and Wisteria both have some pretty good naming skills!
      *Cries because can't name an animal Big Bepperfan. xD*

      Thanks for answering, and for actually putting your IRL appearance! You're the first one so far! I will definitely put you in the fanfiction!

      XD
      Glad you like it, though! You should read Warriors sometime, it's a GREAT series!

      Delete
  5. IKR PET PHANTOMS ARE SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ADORABLE! *punches someone who has chomper plants on their Phantom* ......... oops.... hehe XD EARS?! Phantoms have EARS!? *Goes into an adventure and shouts next to Phantom in hidden Falls* Well, he doesn't seem to use it............... A new land? YIPPEE! But what if AJ ruined by making it members only or a certain animal only like flying animals only O.O XD *sighs* Srsly AJ? You added, swaggy, swag, kawaii, and bean??? *sighs*

    ReplyDelete
    Replies
    1. XDDDDDDDDDDDDD

      NO
      NO MEMBER LANDS AJHQ
      NO NO NO
      NO

      WHERE IS BEPPER!!!?? I NEED AN ANIMAL NAMED BIG BEPPERFAN YOU GUYS!!!

      *I'm so weird.*

      Delete
  6. Replies
    1. For #2, I just basically mean do you try to see the positive side of life, or sometimes not? *Answers sometimes not* XD

      And #4 is your IRl appearance. Hair/eye color and all that.

      Delete
    2. Ohhhhh! I have blue eyes and blond hair

      Delete
    3. Thanks! You have been added to my story! :D

      Delete
  7. Also, Petopia Peaks? Where'd you get that name? XDD

    ReplyDelete
  8. Sorry, I have been having internet problems,

    1: Nope
    2: Evilllllllll, rude, mean, fangirly. My friends tease me and say I'm a mixture of Kawaii~Chan and Zane Ro'meave XS
    3: Nope
    4: Brown Hair, Brown eyes, Pale brown skin, Has evil crutches

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np Canine, I understand!

      Thanks for answering those, you'll be in it! :D

      Delete
  9. Swirl my den when you are on and I'm on tooo!

    ReplyDelete
  10. WHEN IS THE NEXT CHAPTER OF ICEING AND FRIENDS!!!!!!!!
    *King Tough bunny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, I'm not sure! Maybe I'll make a new episode next weekend, since I've got a fanfic to write! :D

      Delete
  11. 1. IDK
    2. Adventuresic XD
    3. yes
    4. you know what i look like right? my bunny? XD
    *King Tough Bunny
    Ja983

    ReplyDelete
    Replies
    1. By appearance, I mean your IRL look. :)

      Delete
    2. ok brown hair with green eyes and tall for my age XD
      ja983

      Delete
  12. AJKraft, you are cuh-RAY-zy! XDDD Luv ya tho. ;P (Pretty please don't get creeped out by that, I don't mean it in a weird way.)

    About the update.... *builds up so many thoughts and opinions and excited squeals that there is nowhere for them to go and it all comes out in one tiny hushed word* Epicness.

    I'm gonna give you my OC/avatar's "specs", because A. THAT'S NONE OF YER BEESWAX, BUSTER!! (Sorry, that was the private eye in me talking, XD but seriously, PII problems), and B. Nobody would want to read a book with the reclusive, somewhat pudgy real me in it. XD I entirely prefer to do things on paper.

    1. No, I do not.
    2. Generally happy, adventurous, and a little bit nuts. XP
    3. No, but I would try to get all the details as clearly as possible, and form my own opinion on the matter.
    4. Chocolate brown eyes (darn, I'm hungry now), brown hair with a tinge of orangey-red... I dunno, it's a funny color. Lastly, I usually wear a purple turtleneck with jeans.

    P.S. Is this going to be an action fanfic? If so, I generally have a dagger up my sleeve (self-defense purposes only, I promise! :P), in a mechanical sort of bracer (under said sleeve), released/ejected into the hand by pulling the wrist back and turning it.

    Of course, it is probably not an action fanfic, and I've weirded out a couple of people who thought I only liked fluffy bunnies and cotton candy. (Not that there is anything inherently wrong with fluffy bunnies and cotton candy....)

    Yeah, I talk too much. You can add that into my personality file too. o.o

    (DXplorergirl)

    ReplyDelete

WJN Rules Of Commenting:
#1. Please do not comment anything rude, inappropriate, or offensive. If I do receive a comment like this, I won't approve it, so it won't be seen by others, but please don't even try.
#2. Please don't spam on here! It's fine if you advertise your blog, as long as it is Animal Jam related, of course, but too many times, over and over, gets really annoying.
#3. No personal comments please! If I get any comments asking me or someone else, for example, where they live or anything like that, I won't approve them.
#4. This is an Animal Jam Blog. Please don't try to advertise blogs that are not related to AJ, unless it's one I've visited before because there could be something inappropriate on it, even if you think it's safe.
#5. NO RUDE GOSSIP OR HATE OF ANY KIND, ESPECIALLY BEHIND OTHERS' BACKS!
#6. You must love puppies. MUST.
And #7. Follow rules 1-6, and have fun on the WJN! :D